sh-stadhuisVanaf dinsdag 2 januari 2013 veranderen de openingstijden van het Publieksplein in het Stadhuis. De openingstijden worden aangepast, zodat deze beter bij de behoefte van de inwoners aansluiten.

De balies zijn van dinsdag tot en met vrijdag van 9.00 – 17.00 uur open en op vrijdagavond van 17.00 – 19.30 uur. Op maandag zijn de balies van het Stadhuis beperkt open, van 9:00 - 11:00 uur, alleen voor aangifte geboorte, overlijden en erkenning (ongeboren) kind. Op zaterdag blijven de balies van 10.00 - 13.00 uur open, uitsluitend op afspraak.

De zaterdagopenstelling is na een jaar proefdraaien positief ontvangen en wordt nu definitief ingevoerd. Hierdoor kunnen de inwoners zowel doordeweeks overdag, als op vrijdagavond en op zaterdag naar het Stadhuis.

Maak digitaal een afspraak

Ook in 2013 blijft de gemeente aandacht vragen voor het (digitaal) maken van een afspraak voor een bezoek aan het Stadhuis. Dat voorkomt onnodig wachten. Op zaterdag is het maken van een afspraak zelfs noodzakelijk.

Inwoners kunnen steeds meer digitale producten en diensten aanvragen. Het voordeel hiervan is dat de producten ook buiten de openingstijden kunnen worden geregeld. Deze zijn te vinden op de gemeentelijke website www.zoetermeer.nl  bij de digitale balie.

Vanaf 2 januari 2013 zijn de openingstijden van de balies:

Maandag van 9:00 tot 11:00 uur uitsluitend voor aangifte geboorte, overlijden en erkenning (ongeboren) kind;

dinsdag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur;

vrijdagavond van 17.00 tot 19.30 uur;

De openstelling op vrijdagavond geldt niet voor:

- Burgerlijke stand

- Belastingen

zaterdag van 10.00 – 13.00 uur, alleen op afspraak.

De openstelling op zaterdag geldt niet voor:

- Burgerlijke stand

- Verhuur (sport)accommodaties

- Belastingen

- Omgevingsbalie

- De balies van Werk, Zorg en Inkomen

-advertenties-

-goede doel-