De vierde editie van de Bruis in Huis Pubquiz zal aanstaande vrijdag, 29 mei, gespeeld worden. De pubquiz kan online in teamverband, of individueel, worden gespeeld. De deelnemers maken kans op veel leuke culturele en culinaire prijzen.
De Bruis in Huis Pubquiz is hiermee een terugkerend onderdeel geworden van de Bruis in Huis-campagne, die twee maanden geleden door Floravontuur Promotie Zoetermeer vanwege de intelligente lockdown is gestart. Sindsdien biedt de Zoetermeerse evenementencoördinator wekelijks een andere culturele of actieve online activiteit, die bijdraagt aan de samenhang en levendigheid in de stad.
Prijzen uit eigen stad
Op 3 april vond de eerste editie van de pubquiz plaats en die was zo goed bevallen, bij zowel de deelnemers als bij de organisator Floravontuur, dat er nog meer edities volgden. De deelnemers maakten steeds kans op diverse culturele en culinaire prijzen, beschikbaar gesteld door partners van Floravontuur, zoals bijvoorbeeld het Stadstheater, Hofstede Meerzigt, The Old Pal, Indofoods en Geusz! Door deze verschillende partners bij de pubquiz te betrekken wordt hiermee gelijk de Zoetermeerse horeca en cultuursector onder de aandacht gebracht.
Praktische informatie
De pubquiz-vragen zullen om vrijdag 29 mei vanaf 20.00 uur in 6 rondes worden gesteld. Via de website menti.com zijn de antwoorden in te vullen en om 19.45 uur is op de Facebookpagina van ZoetermeerBruist de code vinden die je hiervoor moet invullen. Vul hierna je voor- en achternaam en je e-mailadres in, zodat de organisatie achteraf contact met je kan opnemen. Er zijn namelijk mooie prijzen te winnen.
Wanneer je in teamvorm wil spelen, kan dit natuurlijk met je familie of huisgenoten met wie je thuis zit, maar je kan ook online met elkaar in contact zijn. Via Facetime of de app Houseparty is het mogelijk om met vrienden in contact blijven en om de vragen te beantwoorden.